2012. január 10., kedd

Lindam biztonsági rács járóka Safe&Secure Playpen - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Eladó a képen látható Lindam járóka, babarács, karám. Sokoldalú, könnyen összecsukható, kis helyen tárolható, autóban szállítható.
Mi szinte minden variációban használtuk. Volt összecsukva, és mamához autóban szállítva, volt használva kandallórácsként szintén mamánál, volt használva járókaként (így a legtöbbet) és egyenesen kinyitva védőrácsként is, falhoz szerelve. Ez utóbbihoz látható a képen a toldó, illetve a felszereléshez, szétszedéshez egy kis útmutató, amit még eltettem. Természetesen megvan a mozgatáshoz szükséges imbuszkulcs is, amivel lazíthatóak a csuklók, és hajlítható a járóka illetve formára állítható.
Anyaga fém, illetve textil huzat, a kapun lévő biztonsági zárral nyitható.
5+1 eleme van, 2 pattintással szétszedhető elemeire, ahány szükséges annyit használsz fel, és az ajtó mindkét irányban nyílik. Két gyereknél vettük jó hasznát, és még így is nagyon jó állapotban van. Kisebb karcok vannak rajta az ajtó résznél, nyilván a ki-be csukogatástól.
Van hozzá egy kék, mosható huzat, amit rá kell kötni az aljára, ha járókaként funkcionál és az is szép foltmentes állapotban van.
Számomra szükségállapot volt, hogy annak idején megvegyük, és nem bántam meg, mindkét gyermekem elég nagy súllyal született és gyarapodott. A derekammal nem tudtam volna őket be illetve kiemelni egy hagyományos járókából, a padlóról, ezért tudtam kényelmesen használni a biztonsági ajtót a járókához. Az ajtót kinyitva a gyerek később magától kimászott, kitotyogott, kímélve ezzel magam és a derekam, hogy nem emelgettem. Napközben abban aludtak. Nagyon sokoldalú, és stabil. Bármikor vehető hozzá a Brendon boltokban toldó, egyéb alkatrész. (A járóka aktuális áráról is tájékozódhatsz)
Postázás start plusz csomagként 1. 980. -Ft, illetve aki tud magának intézni futárt, annak is átadom. Én ebben járatlan vagyok, illetve személyes átvétel Szegeden.


Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-17 09:33
. Lindam biztonsági rács járóka Safe&Secure Playpen - Jelenlegi ára: 25 000 Ft